Podziel się:

Meble ogrodowe w sieci Carrefour

18-05-2006
Do schowka

Piękna wiosenna pogoda i coraz więcej świecące słońce zachęcają wszystkich do spędzania czasu na świeżym powietrzu w parkach, na działkach i balkonach.
Od kwietnia w ofercie hipermarketów Carrefour dostępne są produkty związane z wyposażeniem ogrodu oraz bogata oferta kwiatów balkonowych, rabatowych i doniczkowych.

Hipermarkety Carrefour oferują swoim Klientom ok. 180 różnych mebli ogrodowych oraz ok. 750 innych artykułów związanych z ogrodem, m.in. lampy, zestawy grillowe, kwiaty i drzewka oraz artykuły do pielęgnacji ogrodu. Hitem sprzedaży są piękne drewniane meble ogrodowe.

Planowanie oferty ogrodowej Carrefour rozpoczął się już we wrześniu 2005 roku, rozpoczynając pierwsze rozmowy z dostawcami. Za wyszukiwanie i selekcję najciekawszych sezonowych produktów dla Klientów odpowiedzialny jest dział zakupów. On także układa harmonogram działań związanych z zamówieniem oraz dostarczeniem towarów do sklepów.

Już po raz kolejny Carrefour Polska oferuje swoim Klientom produkty związane z ogrodem. W tym roku jednak oferta jest bogatsza i bardziej urozmaicona niż w roku poprzednim. Duży nacisk położono na artykuły z wyższej półki, przede wszystkim meble ogrodowe sprowadzane głównie z Chin i Bliskiego Wschodu. W ofercie sklepów Carrefour znajdują się takie produkty jak: parasole, huśtawki, narzędzia ogrodowe kwiaty, zjeżdżalnie i piaskownice dla dzieci i wiele innych. Każdy Klient znajdzie asortyment odpowiadający indywidualnym gustom i zasobom portfela.

Dla Klientów, którzy zamiast na działkę wolą udać się do lasu czy nad jezioro, Carrefour proponuje składane komplety piknikowe. W ofercie Carrefour znajdują się także produkty dla dzieci, np. drewniana piaskownica pomalowana na wesołe kolory, zjeżdżalnie oraz domki.

W prowadzonej działalności handlowej głównymi celami, jakimi kieruje się firma Carrefour Polska, jest jakość i elastyczność w dostosowaniu oferty do oczekiwań klientów. Te dwie cechy występują nierozłączne i kształtują istotną część kultury całego przedsiębiorstwa. Najważniejsze dla Carrefour Polska jest dopasowanie się do oczekiwań rynku lokalnego, czyli zwyczajów konsumenckich Polaków. Firma oferuje klientom szeroki wachlarz produktów i marek, odpowiadających ich preferencjom i możliwościom finansowym.

Carrefour przeprowadza liczne akcje dla konsumentów, co wynika w dużej mierze z dobrej znajomości oczekiwań rynku, specyfiki kulturowej regionu i znajomości oczekiwań klientów.

Podziel się:

Zobacz także

Dodaj komentarz
Dodaj komentarz
Autor:*
Masz konto?
E-mail:
Tytuł:*
Treść:*

Przepisz tekst wpisany w cudzysłowie:

Najczęściej czytane

  • Cindy Crawford otwiera Cosentino...
    Cosentino, światowy lider w produkcji i dystrybucji innowacyjnych powierzchni dla architektury wewnętrznej i zewnętrznej, ogłosił właśnie otwarcie nowego Cosentino City Los Angeles CENTER. Przestrzeń, będąca jedną z czterech lokalizacji w Stanach Zjednoczonych i 12. na świecie, jest...
  • Miejsce, gdzie bawi się ferajna
    Zacznijmy od początku. Inwestor zgłosił się do biura projektowego THE SPACE z bardzo konkretną wizją – chciał stworzyć miejsce stylizowane na lata 20. XX wieku. Lokalizacja restauracji również nie była wybrana przypadkowo – chodziło o klimat nie tylko w środku, ale i...
  • Kto zdobędzie diamenty ?
    Zgłoszenia przyjmowane są do 14 października br., tradycyjnie już w 21 kategoriach produktowych, w ramach których uczestnicy mają możliwość wyboru klasy: standard lub premium, a także w dwóch dodatkowych kategoriach (marketing i komunikacja oraz wizje), bez podziału na...
  • Elewacyjne show
    Dzięki dostępnej technologii elewacyjne płytki betonowe wytwarzane są z dbałością o każdy szczegół. Szeroka gama produktów o różnorodnych barwach, kształtach i fakturach pozwala natomiast tworzyć niecodzienne aranżacje, wykorzystując niezwykłą grę...
  • Wiosenno-letnie trendy
    Każdy element, zastosowany we wnętrzu, może sprawić, że nasza przestrzeń nabierze charakteru, własnego stylu – lub wpisze się w obecnie panujące trendy. Stawiając na jeden główny element, który będzie odzwierciedlał aktualny trend, warto wziąć pod uwagę...
  • Ściany w stylu Art Deco
    Eleganckie meble i dekoracje w stylu Art Deco bronią się same, ale by w pełni zaistnieć we wnętrzu, potrzebują godnych towarzyszy. Decydując się na ten powracający do łask nurt, możemy pokusić się o całościową aranżację, nawiązującą do złotych lat dwudziestych, ale z...
  • Design i biznes – duet idealny!
    Kontakty stanowią podstawę sukcesów w biznesie. Przekładają się na rozpoznawalność marki, a także zdobywanie nowych partnerów, klientów oraz zleceń. W tym celu zawiązano Business Network International, czyli BNI. Ta międzynarodowa organizacja powstała w Stanach...
  • Klasyka dębowej podłogi
    Wybierając wymarzoną podłogę, często zadajemy sobie pytanie: sztuczna czy prawdziwa? Jednak jak mówią ci, którzy zdecydowali się na podłogę z prawdziwego drewna, produkt sztuczny nigdy nie zastąpi dzieła doskonałej natury. Podłoga drewniana dzięki naturalnym...
  • Samemu zaprojektuj sofę lub...
    Modułowe bryły. Na rynku dostępne są kolekcje mebli wypoczynkowych obejmujące kanapy i narożniki, przy tworzeniu których wykorzystano modułowe bryły - najczęściej moduł sofy, części narożnej i pufy. Pozwalają one dowolnie konfigurować mebel i tworzyć wiele jego...

Inne artykuły

Aktualności
  • Nowa strona ROCA
    ROCA, największy producent ceramiki sanitarnej, a także baterii, wanien i dodatków łazienkowych, uruchomił nową stronę internetową. Poza przejrzystą grafiką, uwagę zwraca wiele funkcjonalnych narzędzi, ułatwiających internautom korzystanie z serwisu i kompletowanie wybranych...
  • Nowe Meble.pl !
    Nowa wersja Portalu to przede wszystkim: przebudowane wszystkie funkcjonalności, zupełnie nowa, przejrzysta szata graficzna, nowy panel do zarządzania wizytówkami (oraz innymi usługami), wiele nowych funkcjonalności. pozdrawiamy Zespół Meble.pl
  • Witamy w Fabryce Przyszłości!
    Fabryka Mebli na Żywo to prezentacja najnowocześniejszych sposobów produkcji mebli, która zdążyła już zdobyć rozgłos w kraju i zagranicą. W ubiegłym roku wydarzenie dedykowane było produkcji mebli skrzyniowych. Wówczas wykonane zostały kuchnie - korpusy i fronty. W tym roku, obok...
  • Długi sezon truskawowy od home&you
    Sposób, rozwiązanie na długi sezon truskawkowy znalazła marka home&you, która czerwoną truskawkę wprowadziła w postaci motywu dekoracyjnego na różnorodnych naczyniach i domowych dodatkach. Dostępne są również akcesoria pomocne w przyrządzaniu pysznych...
  • Szafy metalowe w ofercie firmy Dziedzic
    Kolekcja szaf metalowych dzieli się na cztery kategorie: szafy aktowe, szafy kartotekowe, szafy socjalne na cokole oraz produkty uzupełniające, w skład których wchodzą szafy skrytkowe, szafy socjalne typu „Z”, szafy socjalne rzędowe na cokole oraz uniwersalna szafa...
Nowości produktowe
  • Famad - LUP-0
    Wychodząc naprzeciw nowym rozwiązaniom firma FAMAD przedstawia w pełni zautomatyzowaną linię służącą do olejowania, woskowania lub nakładania olejowosku LUP-O. Olejowanie i woskowanie jest bardzo popularną metodą zabezpieczenia podłogi. Olej jest rozwiązaniem ekologicznym, na...
  • Vinotti Furniture - Łóżko MALAGA
    Łóżko z kolekcji Malaga wykończone jest naturalną okleiną z egzotycznego drewna mahoniowego w ciemnym kolorze i pasuje do stylu skandynawskiego i glamour. Mebel jest woskowany i polerowany ręcznie, posiada delikatne, ozdobne wstawki przypominające stare i zniszczone drewno. Mimo, iż w...
  • Hilding - Labyrinth
    Na czym polega wyjątkowość materaca Labyrinth ? Sekret tkwi we wkładzie materaca, który zbudowany jest na bazie innowacyjnych sprężyn Arnitel z włókna sztucznego o dwóch różnicowanych twardościach. Warstwa sprężyn Arnitel obustronnie obłożona jest pianką AventO2 o niespotykanych...
  • INTERPRINT - Dekory drewnopodobne
    Nowe dekory INTERPRINT są uszlachetnione dzięki silnej grze kolorystycznej, wykończeniu powierzchni od wysokiego połysku po ekstremalny mat. Znaczenia nabrał również efekt dotykowy, który staje się coraz bardziej zróżnicowany. Pierwszy z prezentowanych dekorów to PICARD - wyrazistość:...
  • Villeroy & Boch - Systemy hydromasażu 2.0
    Systemy AirPool, HydroPool i CombiPoo wystepują w dwóch wariantach wyposażenia: standardowym oraz komfortowym. System powietrzny AirPool –- przeznaczony jest do pobudzającego masażu. Powietrze jest wdmuchiwane do wody przez specjalnie zintegrowane dysze wbudowane w dno wanny i...

Artykuły podobne

  • ASCONA Rotimber®
    Marka KETTLER to od dziesięcioleci symbol przyjemnego spędzania czasu na świeżym powietrzu - szeroki asortyment i duża różnorodność materiałów. Standardem w firmie Kettler są ekologiczne...
  • Aranżacja zieleni
    Piękny ogród wokół domu to nie tylko powód do dumy, ale też wymarzone miejsce odpoczynku i relaksu dla domowników i gości. Aranżacja posesji spędza sen z powiek niejednemu właścicielowi...
  • Meble ogrodowe z IKEA
    Za kilka dni rozpocznie się majowy weekend na który niewątpliwie wszyscy z ustęsknieniem czekamy. Jest on doskonałą okazją do zainaugurowania sezonu letniego wypoczynku, grilowania,...
-
Wszystkie nowości w Twojej poczcie. Chcesz wiedzieć wszystko o aktualnych nowościach, promocjach - zapisz się do bezpłatnego newslettera.
Współpraca targowa:
Dołącz do nas!
Polub nas, a otrzymasz codzienną dawkę inspirujących aranżacji,
ciekawych artykułów i korzystnych promocji wprost na swoją tablicę!
  • Agnieszka Łagan
  • Tomasz Sprężyna Horodyski
  • Edyta Antas
  • Rafał Olesiewicz
  • Agnieszka Sikorska-Augustyn Z Łobodów
  • Anahit Buniatyan
  • Beata Stachura
  • Adam Kwiatkowski
  • Bartosz Wojnar
  • Maciej Jaśkiewicz
  • Hanna Wyłupek Boś
  • Anna Morus
  • Kinga Kobielak
  • Andżelika Rzepka
  • Marta Zaręba-Lubańska
  • Jarosław Stachura
  • Marzena Podziewska
  • Izabela Simlat-Makuch
  • Magdalena Bielecka
  • Gabriela Kopeć
  • Anna Mackiewicz
  • Małgorzata Kozłowska
  • Mariusz Jota
  • Marta Zaremba
  • Beata Demianiuk
  • Darek Bałtowski
  • Wieslaw Pirkel
  • Anna Derkacz
  • Michał Jankowski
  • Krzysztof Wasilewski