Podziel się:

W duchu współpracy

27-03-2019
Do schowka
Michał Gawrych, managing director Impress Decor Polska, ceni branżowego ducha przedsiębiorczości i współpracy. Marzy o efektywnej komunikacji wzdłuż całego łańcucha wartości. Rozmawiała: Diana Nachiło

Czy przed podjęciem pracy w Impress Decor Polska miał Pan kontakt z braną meblarską?

Wyłącznie jako użytkownik mebli. Na drodze zawodowej miewałem jednak kontakty z branżami pokrewnymi meblarstwu. Przez 21 lat pracowałem w branży papierniczo-opakowaniowej, co miało pewne znaczenie przy objęciu stanowiska w Impress Decor Polska. Moje korzenie zawodowe wywodzą się z obszarów sprzedaży i marketingu. Przez 15 lat zarządzałem sprzedażą papieru i opakowań na różnych poziomach organizacyjnych Grupy Stora Enso. W późniejszym czasie odpowiadałem za zarzadzanie łańcuchem dostaw a następnie za zarządzanie samodzielnymi jednostkami biznesowymi. Ostatnio zarządzałem ponad dwudziestoma niewielkimi zakładami recyklingowymi, które pracowały dla polskich fabryk Stora Enso.

 

Z jakimi wyzwaniami mierzy się Pan od czerwca ub.r., czyli przejęcia sterów w nowej firmie? Z inwestycjami, przeprofilowaniem...

Myślę, że ze wszystkimi wymienionymi po trochu... W ciągu ostatnich 3 lat firma podwoiła produkcję i sprzedaż swoich wyrobów. Częściowo jest wynik inwestycji w produkcję folii finish, ale nie tylko. Rośnie również produkcja papieru dekoracyjnego. W ślad za tymi wzrostami pojawiają się również wyzwania, nie tylko natury ilościowej. Obsłużenie rosnącej sprzedaży wymaga wdrażania nowych rozwiązań organizacyjnych oraz technicznych tak, aby nasi Klienci otrzymywali wymagany produkt oraz serwis. To również wyzwania natury jakościowej, ponieważ produkt musi ciągle ewoluować aby sprostać nieustannie rosnącym oczekiwaniom rynku.

 

Na czym polegają działania związane z podnoszeniem jakości?

Jakość jest absolutnie kluczowym obszarem naszej działalności. Zapewnienie odpowiedniej jakości to wyzwanie, któremu może sprostać tylko firma zapewniająca odpowiednią jakość wszystkich swoich procesów. Począwszy od prawidłowego zidentyfikowania potrzeb klienta,  poprzez efektywne kosztowo ich zaspokojenie, a na sprawnej obsłudze posprzedażnej skończywszy. Osobiście wierzę, że połączenie kompetentnego i zmotywowanego zespołu oraz dobrze zaprojektowanych procesów są kluczem do osiągnięcia wysokiej jakości. Oczywiście, tym co dostrzega Klient są produkt i serwis, które otrzymuje. Tak więc jakość druku, odporność powierzchni na czynniki mechaniczne czy chemiczne, jakość nawinięcia zwojów oraz terminowość dostaw stanowią istotne, podstawowe właściwości. Utrzymanie ich na oczekiwanym poziomie postrzegam jako „podstawowy element higieny” prowadzenia biznesu. Wyższym poziomem budowania więzi z klientami, na jakiej nam najbardziej zależy, jest jednak – od czasu do czasu – zaskoczenia klienta produktem lub usługą wykraczającą ponad standardowe oczekiwania. Bo – paradoksalnie - takie jest właśnie oczekiwanie współczesnego klienta… Kluczem do sukcesu w tej kwestii jest nieustanne dążenie do jak najlepszego zrozumienia potrzeb klienta. Kompetencją, a której potencjałem wciąż jestem absolutnie zafascynowany, jest obszar rozwoju designu. Właściwie wykorzystany może on być źródłem trudnych do zmierzenia korzyści dla naszych Klientów.

 

Jak obecnie wygląda potencjał designerski grupy Impress?

Jako Grupa proponujemy ok. 200 nowych wzorów rocznie. Prezentujemy je na różnych wystawach, m.in. w Mediolanie. Grupa Impress stworzyła międzynarodową społeczność designerów, łączącą talenty z Polski, Niemiec, Austrii, Turcji, Hiszpanii, Brazylii czy Stanów Zjednoczonych. Rocznie do produkcji wdrażanych jest ok. 100-150 dekorów. To bardzo silna kompetencja naszej Grupy.

 

Więcej w marcowym wydaniu miesięcznika „BIZNES meble.pl”, w wydaniu on-line TUTAJ

Podziel się:

Zobacz także

Dodaj komentarz
Dodaj komentarz
Autor:*
Masz konto?
E-mail:
Tytuł:*
Treść:*

Przepisz tekst wpisany w cudzysłowie:
Najbliższe targi:
SOFAB
Polska - Poznań
2019-09-10 | 2019-09-13
FURNICA
Polska - Poznań
2019-09-10 | 2019-09-13
DREMA
Polska - Poznań
2019-09-10 | 2019-09-13
WARSAW HOME
Polska - Nadarzyn
2019-10-03 | 2019-10-06
-
Wszystkie nowości w Twojej poczcie. Chcesz wiedzieć wszystko o aktualnych nowościach, promocjach - zapisz się do bezpłatnego newslettera.
Współpraca targowa:
Dołącz do nas!
Polub nas, a otrzymasz codzienną dawkę inspirujących aranżacji,
ciekawych artykułów i korzystnych promocji wprost na swoją tablicę!
  • Agnieszka Łagan
  • Tomasz Sprężyna Horodyski
  • Edyta Antas
  • Rafał Olesiewicz
  • Agnieszka Sikorska-Augustyn Z Łobodów
  • Anahit Buniatyan
  • Beata Stachura
  • Adam Kwiatkowski
  • Bartosz Wojnar
  • Maciej Jaśkiewicz
  • Hanna Wyłupek Boś
  • Anna Morus
  • Kinga Kobielak
  • Andżelika Rzepka
  • Marta Zaręba-Lubańska
  • Jarosław Stachura
  • Marzena Podziewska
  • Izabela Simlat-Makuch
  • Magdalena Bielecka
  • Gabriela Kopeć
  • Anna Mackiewicz
  • Małgorzata Kozłowska
  • Mariusz Jota
  • Marta Zaremba
  • Beata Demianiuk
  • Darek Bałtowski
  • Wieslaw Pirkel
  • Anna Derkacz
  • Michał Jankowski
  • Krzysztof Wasilewski