Podziel się:

„Wizjonerzy i biznesmeni” - książka o polskich meblarzach

30-10-2015
Do schowka
Książka "Wizjonerzy i biznesmeni" to wyjątkowa pozycja na polskim rynku wydawniczym. Zawiera 6 wywiadów-rzek z właścicielami znaczących firm meblarskich. W szczerych rozmowach opowiadają o przebiegu swoich karier zawodowych, które - w większości przypadków - rozpoczynały się pod koniec lat 80. w niewielkich rzemieślniczych warsztatach znajdujących się w piwnicach czy garażach.

 

Mówią o sukcesach i porażkach swoich oraz swoich firm, nie unikają także wspomnień z życia prywatnego, co czyni publikację prawdziwym branżowym unikatem.

Bohaterami książki są:

   Ryszard Balcerkiewicz - Balma, Noti
   Jerzy Krzanowski - Grupa Nowy Styl
   Marek Liberacki - Libro
   Jan Szynaka - Szynaka Meble
   Piotr Voelkel - Meble Vox
   Leszek Wójcik - Meble Wójcik

Oprawa: twarda
Format: 165x235 mm
Objętość: ok. 400 stron (dodatkowo ponad 200 zdjęć i dokumentów)
Cena egzemplarzowa: 76 zł
Przedsprzedaż: 60 zł
 
Już dziś możesz zamówić egzemplarz w przedsprzedaży. Jeśli jesteś zainteresowany zakupem wyślij wiadomość z danymi do faktury oraz wysyłki na adres: prenumerata@meble.pl. Książkę otrzymasz pocztą po oficjalnej premierze - na początku  grudnia. Na zamówienia czekamy do 5 listopada

        Książkę "Wizjonerzy i biznesmeni" czyta się jak barwną powieść. Opowiada o niesamowitej dynamice życia gospodarczego w Polsce w okresie przemian, uczy i dziś nawet bawi. Jest jednak czymś więcej. Promuje najlepszy wzorzec drogi do sukcesu talent i ciężką pracę. Polecam.
     Roman Kluska, przedsiębiorca,  założyciel i były prezes spółki Optimus

 

        Byli nie tylko uważnymi obserwatorami życia, ale przede wszystkim ludźmi czynu. (...) Większość z nich należała do pierwszego pokolenia polskich enterprenerów, którzy, jak Jerzy Krzanowski, jeszcze nie tak dawno pomagali w gospodarstwie rolnym, gdzie trzeba było coś robić, plewić, kopać ziemniaki. Wszyscy oni mogą podpisać się również pod jego słowami, że czasem nie biznesplan decyduje o tym, czy coś jest biznesem czy nie, tylko intuicja i wyczucie.
      Andrzej Sadowski, prezydent Centrum im. Adama Smitha, członek Narodowej Rady Rozwoju przy Prezydencie RP
 

Podziel się:

Zobacz także

Dodaj komentarz
Dodaj komentarz
Autor:*
Masz konto?
E-mail:
Tytuł:*
Treść:*

Przepisz tekst wpisany w cudzysłowie:
-
Wszystkie nowości w Twojej poczcie. Chcesz wiedzieć wszystko o aktualnych nowościach, promocjach - zapisz się do bezpłatnego newslettera.
Współpraca targowa:
Dołącz do nas!
Polub nas, a otrzymasz codzienną dawkę inspirujących aranżacji,
ciekawych artykułów i korzystnych promocji wprost na swoją tablicę!
  • Agnieszka Łagan
  • Tomasz Sprężyna Horodyski
  • Edyta Antas
  • Rafał Olesiewicz
  • Agnieszka Sikorska-Augustyn Z Łobodów
  • Anahit Buniatyan
  • Beata Stachura
  • Adam Kwiatkowski
  • Bartosz Wojnar
  • Maciej Jaśkiewicz
  • Hanna Wyłupek Boś
  • Anna Morus
  • Kinga Kobielak
  • Andżelika Rzepka
  • Marta Zaręba-Lubańska
  • Jarosław Stachura
  • Marzena Podziewska
  • Izabela Simlat-Makuch
  • Magdalena Bielecka
  • Gabriela Kopeć
  • Anna Mackiewicz
  • Małgorzata Kozłowska
  • Mariusz Jota
  • Marta Zaremba
  • Beata Demianiuk
  • Darek Bałtowski
  • Wieslaw Pirkel
  • Anna Derkacz
  • Michał Jankowski
  • Krzysztof Wasilewski