Podziel się:

Oświetlenie w przestrzeni publiczna: jak wyróżnić się na mapie miasta?

03-10-2018
Do schowka
Żyjemy w czasach, w których dobry projekt nie wystarczy, aby przykuć uwagę i wyróżnić się w miejskiej dżungli. Współczesne hotele, centra handlowe czy biurowce, powinny być nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale także oddawać tożsamość marki. Aby osiągnąć ten efekt, warto sięgnąć po nowoczesne rozwiązania.

Nie od dziś wiadomo, że siedziba firmy jest jej wizytówką, która powinna być spójna z tożsamością marki i wyznawanymi przez nią wartościami, ale także przykuwać uwagę i sprawiać, że klienci chętnie będą spędzać w niej czas. Aby wypracować rozpoznawalność centrum handlowego, hotelu czy biurowca, warto sięgnąć po nowoczesne rozwiązania.

 

Technologia + architektura - połączenie idealne?

Z pozoru nieciekawy budynek może z powodzeniem przykuć spojrzenia dzięki umiejętnie zaprojektowanej fasadzie medialnej czy iluminacji. Komunikacja kolorem oraz projekcja różnorodnych kształtów, tworzy nieograniczone możliwości. Dzięki niej nie tylko podkreślamy charakter i przeznaczenie obiektu, ale również zaznaczymy swoją obecność.

 

Angażuj zmysły!

W przestrzeniach publicznych, niesamowitą rolę odgrywa marketing sensoryczny - oddziałując na zmysły, można stworzyć atmosferę danego miejsca i sprawić, że klienci będą chętnie do niego wracać. Na to, jak odbieramy przestrzeń wpływa nie tylko jej aranżacja, ale również zapach, muzyka czy odpowiednio dobrane oświetlenie, które ma ogromny wpływ na ekspozycję wnętrz, towarów oraz ogólną atmosferę - a co za tym idzie - samopoczucie osób odwiedzających daną przestrzeń.

 

Okiem eksperta

O tym, jak najlepiej wykorzystać technologię w projektowaniu, dyskutowali uczestnicy panelu dyskusyjnego reAKCJA PRZESTRZEŃ PUBLICZNA na OKK! design: Magdalena Federowicz-Boule – prezes zarządu Tremend, Bogusz Parzyszek – założyciel Workplace Solutions oraz Piotr Gierałtowski – właściciel pracowni Gieraltowski & Partnerzy. EXTRACT DESIGN. W dyskusji wziął udział także Radosław Zacheja, prezes zarządu firmy Bright Lights.

-Obecna rzeczywistość obfituje w wyzwania. Dociera do nas mnóstwo różnorodnych bodźców, mamy coraz mniej czasu do namysłu. Technologia rozwija się w błyskawicznym tempie, z jednej strony pomagając nam w realizacji przedsięwzięć, a z drugiej strony dekoncentruje. W jaki sposób mieć satysfakcję z realizacji? Zdecydowanie pomaga tutaj pozytywna motywacja, poszukiwanie rozwiązań, które nie tylko będą efektowne, ale także przyjazne dla otoczenia, ludzi. Mądre korzystanie ze zdobyczy technologii doprowadzi nas do realizacji wyznaczonych celów – wyjaśnił ekspert.  

 

Fot: Bright Lights

Podziel się:

Zobacz także

Dodaj komentarz
Dodaj komentarz
Autor:*
Masz konto?
E-mail:
Tytuł:*
Treść:*

Przepisz tekst wpisany w cudzysłowie:
Najbliższe targi:
MOOD CONCEPT
Polska - Warszawa
2018-10-19 | 2018-10-21
HORECA®
Polska - Kraków
2018-11-07 | 2018-11-09
GASTROFOOD®
Polska - Kraków
2018-11-07 | 2018-11-09
GLASS
Polska - Poznań
2018-11-14 | 2018-11-17

Wyróżnione firmy

-
Wszystkie nowości w Twojej poczcie. Chcesz wiedzieć wszystko o aktualnych nowościach, promocjach - zapisz się do bezpłatnego newslettera.
Współpraca targowa:
Dołącz do nas!
Polub nas, a otrzymasz codzienną dawkę inspirujących aranżacji,
ciekawych artykułów i korzystnych promocji wprost na swoją tablicę!
  • Agnieszka Łagan
  • Tomasz Sprężyna Horodyski
  • Edyta Antas
  • Rafał Olesiewicz
  • Agnieszka Sikorska-Augustyn Z Łobodów
  • Anahit Buniatyan
  • Beata Stachura
  • Adam Kwiatkowski
  • Bartosz Wojnar
  • Maciej Jaśkiewicz
  • Hanna Wyłupek Boś
  • Anna Morus
  • Kinga Kobielak
  • Andżelika Rzepka
  • Marta Zaręba-Lubańska
  • Jarosław Stachura
  • Marzena Podziewska
  • Izabela Simlat-Makuch
  • Magdalena Bielecka
  • Gabriela Kopeć
  • Anna Mackiewicz
  • Małgorzata Kozłowska
  • Mariusz Jota
  • Marta Zaremba
  • Beata Demianiuk
  • Darek Bałtowski
  • Wieslaw Pirkel
  • Anna Derkacz
  • Michał Jankowski
  • Krzysztof Wasilewski